Wednesday, April 27, 2011

Hati ini..





Hati ini..

Sampai bila ia mampu bertahan.

Kita tak tahu apa yg berlaku esok dan lusa..

Yang aku tahu.. Aku cinta dia..


Esok,Lusa, Kini dan Selamanya..

Dia yang pertama di hatiku..

Dan kuharap yg terakhir..


Maaf andai ku buat kau bersedih sayang..

Tapi di kala ini hati aku jd x menentu..

Buat masa ini ku fikir ini jalan terbaik..

Ku sentiasa berharap cinta kita kekal hingga ke syurga..
Ku sentiasa berangan-angan kita akan bertemu kembali..

Dalam keadaan semuanya kembali pulih

Dan ketika itu apa yg kurisaukan itu lenyap semuanya..







Sungguh..

Tidak pernah ku fikir bagaimana keadaan ku selepas ini..

Tapi kata orang..

"Bercinta x semestinya memiliki"


Yang kufikir hanya dirimu sayang..

Setelah banyak perkara yg kita lalui selama ini..

Aku tahu hidupmu pasti akan lebih baik tanpa diriku..


Dan jangan kau sia-siakn hidupmu..

Kau boleh berjaya dan pergi jauh tanpa aku..

Yang cuma banyak memberi kesusahan dan beban pada dirimu..



Saat-saat indah...

Yang ku harap diizinkan boleh berulang kembali..

Berikan yang terbaik buat kami berdua Ya Allah..




























No comments:

Post a Comment