Tuesday, January 4, 2011

Hello.. Saya di UPM dah

Salam semua.. Hai..
Saya kat UPM dah..
amat2 x best di sini..
amat-amat rasa segallanya x mencukupi di sini..
Tapi nasib baik ada kenangan manis bersama Superman sebagai pengubat duka..
kat sini saya selalu buat wish..
" Kalaulah hidup ni tak perlu makan.. "
kerana sangat-sangat tk nikmat mkn kt sini.. mungkin sebab rushing, asik mkn bnda yang same je (tak reti bersyukur betol kan :P) dan suasana makn yg boring..(kalau mkn ngn Superman shaye nasi kosong pon best.. hehe)

saya lone ranger di sini :p
amat-amat berdikari :)
ini mematangkn saya..
mengenal erti hidup..
tapi bila ada Superman kat Shah Alam..
die boleh temankan saya..
di kala susah dan senang..
di kala boring dan puas dok dalam bilik sorang2 (x study pon, tmenung je)..
di kala nak ckp bnyak2 ngn orang yg boleh go on ngn kite (org tue jw yg bleh ckp byk ngn sy.. hehe.)
di kala saye rindukan die :D

sabtu ni nk keluar dgn dia..
Nak cari buku teks untuk kaedah mengajar kimia..
Hehe.. nak jd cg dah aku..
Ikatan molekul yg mcm mickey mouse tu pon haram aku x ingat.. hehhe.. x pe Cikgu Akmal.. slow2.. buat mane yg boleh.. kamu kan serba boleh..
kalo x boleh.. berhenti keje x yah jd cikgu jd bisnesswoman buat kek dan karipap je :D
kamu masak kan sedap.. :P
hohoh.. kalo KPM bc nih mampos aku..

Sekarang tengah gunting-gunting kertas untuk keceriaan aras asrama tempat aku duduk ni..
harap2 cntek la hasil kerja tgn aku ni..
(kamu kan kreatif, marvelous, inovatif, lagi kritis heheh :P)..
Okeh.. mau sambung buat kerja gunting-gunting kertas tu..
Bye2.. love you who read my Blog..

1 comment: