Friday, January 21, 2011

Aku merindui dia luar biasa malam ni..

Aku rindukan dia luar biasa malam ni..
Sejak die sambung degree ni, dah lama kami x berjiwang-jiwang..
Dia sibuk (patutnya aku lagi sibuk, dah final year kan..)
Haha tak apa. aku paham..
Dia nak belajar bersungguh-sungguh..
Mau dpat pointer bagus2, kerja bagus2..
Supaya hidup kami berdua nanti pon bagus2 jugak..
Heheh.. itu ayat aku nak pujuk diri sendiri..
Dan dia pon cakap..
"Tau pon.. Gigit hidung karang.. "
(Gigit la kalau berani, kena tumbuk baru tau.. )


Kami dah makin dekat, dia di Shah Alam, aku di Serdang..
Tapi awal-awal ni jadual kami x cantikk..
Dia ada program, aku free..
Aku ada program, di free..
Beselah kan masuk sekolah baru msti banyak program awal2 ni..
Dan aku pulak tak lama lagi dah sibuk dengan final year projek..
Tugasan pertama dah dapat dah..
Tak bley maen2 wo...
Nanti x dapat grad..

Tapi serious..
Aku rindukan dia luar biasa malam ni..
(Tiap-tiap malam aku ckp mcmgini kot, haha.. )
Tapi betol, malam ni betol-betol rindu..
Rindu serindu-rindunya..
Awak memang pandai mengorat saya Superman..
Tapi suka biar saya macamni bila dah angau.. :(
Sedap-sedap je awak tido..
alasannya esok ada program pukul 8..
Saya pon ada jugak, pukol 9..
Tapi saya x bleh tido sebab nk tulis dalm blog ni..
(kalau ade asiment bleh je tido kan..)

Kalau awak baca belog saya ni...
Hari Isnin okeh??
Lunch same2 mau???
Alasan penat tidak diterima..
Saya jauh lagi penat tapi untuk awak saya tolak tepi semua tu..

Hmm..
Sebenarnya banyak yang dipikirkan sekarang ni..
Banyak kerja yang menanti..
Buat satu2 okeh!!
Jadi budak rajen ye..
Jangan kalah dengan Superman..
Nanti boleh tunjuk kat ank2 cucu..
he... tunjuk ape... Result lg bagos dr Superman kot..

Di saat ini..
Selain rindu Superman,
Aku rindu longkang berbukit blok c1 dekat Matrik Pahang tu..
(x benda lain nak rindu kan..)
Ye.. Itu tempat aku..
Tempat aku termenung menghilangkan tension..
Tempat aku berborak dengan roomate atau ida bilik sebelah..
Sambil ketawa2, ckp bnda mgarot2.. (adeke?, adekot..)
Emm.. walaupon sekadar longkang.. tapi depan longkang ade mcm tasik dan landskap semak samun yang cntik..
bleh nmpak bukit..
What a nice view...
Dan yang dijamin, privasi dan selamat..
Pasal longkang tu depan blok aku je..

Kat UPM ni..
Takde tempat nak menghilangkan tension..
Memang besar, cantik, ada tasik,ladang bukit berbagai..
Tapi, lain..
Tak syok..
Tak privasi..
JAuh pulak tu..
Sape nak teman p jalan kaki sorang-sorang kat situ..
Keselamatan pon x terjamin..
Tempat jauh dr orang kan..
Betapa sunyi nye dan boringnya...
X de tmpat release tension..
Aiskrim kat sini ponn kureng..
X de tempat dan teman yang best untuk menikmatinya..
Beli2 balik bilik je dah cair..

Dekat sini..
Sume nak control ayu x yg x ayu lagsung..
Tapi mulut x de insuran jugak..
Laju je nampak slah orang..
Control adab dan tertib bila ada orang je..
Mungkin ini yang dipanggil matched kot..
Jadi orang macam aku memang x matched langsung..
Machted yg x berotak jugak, (kalo ko btol matched ko x kan mengumpat org dengan selaju-lajunya.itu tahap kematched-an yg paling rendah..)
Full of hypokricity..
JAdi baik bila dinilai, belakang-belakang buruk jugak..
Ku tak menilai dari rupa, percakapan dan gaya..
Tapi ku nilai dari hati ku yang macam budak-budak ni.. heheh :D
Then I prefer to be lone ranger dan kawan yang boleh dicari masa susah.
(sebenarnya lebih pada diguna-gunakan..)
Tapi x apa, asal aku jadi diri sendiri..
Dan x menjadi sesumpah supaya disukai dan diterima ramai..
Bila kita sorang, kita lebih nampak keslahan diri berbanding kita ramai kan?
Kalau tak pandai sesuatu perkara boleh belajar kan??
asal ada hati yang ikhlas, tulus dan suci.. Semuanya BERES!!!


OPss.. Out of the topic..

Emm..
X pe.. X lame lagi Superman x bz dah la tu..
x perlukan longkang berbukit tu lagi..
Superman dan motor nya tu ada..
Bleh bawa aku ke mana-mana..
Harap-harap, dia ada masa untuk aku..
Dan rajin datang jenguk-jenguk aku ... :)

Dear Superman..
If you read this blog..
Kindly remind you..
Please visit me every week..
Like my parents always do in when I was in Technic..
And bring me to a place that I can ' termenung'..
Please ! Please ! Please !

No comments:

Post a Comment