Saturday, January 22, 2011

X payah datang sini..

" Buat ape nak datang sana.. Bukan ade ape pon kat sane.."

Tu ayat abah bila aku ajak die datang tengok aku kat UPM..

" Buat ape nak datang sana.. Bukan berbaloi, x dapat ape pon.. "

Tu ayat dari dia..

Sedih tak kalau kamu belajar jauh2 x sapa nak datang lawat, tengok keadaan kamu macamane?

Nak datang pon berat hati.. macam-macam alasan diberi..

jangan sampai aku grad nanti pon x de sape yang datang..

Aku ni tak penting kot..

Buat ape nak datang sini..

Buat ape..

X dapat ape pon..

Bukan aku kaye boleh belanja bawak jalan-jalan..

Bukan aku best sangat sampai x bosan datang..

Tapi aku manusia biasa je..

Bukanlah kuat sangat sampai kena buat semuanya sendiri..

Tapi aku cuba untuk berdikari setakat mana yang boleh..

Sebab aku sedar diri ini tiada siapa yang peduli..

Pujuk dan happykan diri sendiri..

X PAYAH DATANG SINI!!!!..
X DE APE YANG MENARIK PUN KAT SINI..

2 comments:

  1. sedih tul...
    sbr ye akmal....
    ayah ka sj ja tu..test ksbrn ka...

    ReplyDelete
  2. Hmm.. tu la pasal.. thanks kayla..ka la dtg sini lawat aku.. hekhekhek..

    ReplyDelete