Thursday, September 8, 2011

Esok last day di kuantan..

Yup. Esok bersamaan 9 Ogos 2011 hari Jumaat aku last day di Kuantan. Sabtu/Ahad nak balik UPM dah.. Hari ni x tau nape asik nak marah2 je. Serabot je rase. Sian adik. Die tu nak aku teman je. P kencing pon berteman. X leh naik atas sekejap. Aku plak nak kemas2 bilik yg tunggang langgang ni x sanggup nk tinggal sepah2 lame. Malam ni mak kena pegi sekolah utk majlis sembahyang hajat kat sekolah dia. Abah bz dgn keje die. Jadi adik mmg nak mengekor aku je.. Dalam kepala ni plak pk nak siapkan fyp sehabis boleh.. Jadi mmg senang sgt nak rase serabut bile adik wat aksi ultraman die, kejap naik kejap turun. melayan ragam2 die.. Sampai la aku tutup pintu bilik, adik pon kena pakse tido dengan abah. Pastu dapat la pinjam broadband abah untuk online hari ni. Melepaskan tension. Huhuhu..

Tiba2 rase menyesal plak marah adik tadi.. Kuar2 bilik die dah tido kt abah.. Mak balik br aku dukung die tido ngn aku cium2 die. Dalam hati menyesal marah2 die.. Adik.. kakngah sayang adik.

Esok kawan same tempat aku keje tadika ajak p rumah die tolong2 wat keje kawen. Rase macam esok nak lupakan sume keje2 fyp ni pastu p rumah die tolong2 die. Yelah.. die menghargai aku sebagai kawan walaupon aku x la rase rapat sgt ngn die. Aku cuba seboleh mungkin untuk hargai die kembali. Dulu rase malas nak jumpa die sebab takut die marah ke tibe2 berenti nak jage datuk dan nenek. Tapi semalam jumpa die ok je.. Bukan main ramah lagi die layan aku. Aku je kelu lidah sebab mcm ade rase bersalah kt hati sebab tibe2 berenti.

Insyaallah. Harap2 esok x moody dan tension macam ni lagi.. Semoga esok menjadi hari yang lebih baik bagi ku..

No comments:

Post a Comment