Thursday, June 9, 2011

Cutiku

Hmm... 3 bulan lg cuti. sebulan dah berlalu..
Sebulan yang pertama aku habiskan dengan bunga reben, hobi baruku..


Ini dia..















Ini bunga ros untuk mak.. kaler die merah terang. tapi dalam gambar ni mcm oren skit plak kan.. hehe den mmg x pndai ejas2 kamera ni.
Bakol tu plak rase hepi gile bile dapat siapkan. sebab yg dulu2 punya x sekemas ni.. Sebab tulah berani buat bakul kecik saje. Ala yang buat isi bunga telur tu..


Ni pulak bunga yang aku kena siapkan untuk satu program. Malam td pening kepala nak gubah macamane.. Berlatih menggubah bunga-bunga kat rumah nenek utk bunga reben aku ni.. sedang mak dan nenek mencabut2 bulu ayam kampung untuk kenduri malam tu, Hasilnya rumah nenek menjadi lebih berseri dengan bunga-bunga gubahanku.. kekeke.. Nak tengok gambar? Nanti kite tengok pas raye nnti ye. Pasal x ingat nk tgkp gmbr.
Yang ni pulak cubaan aku menggubah bunga reben. Macam pelik je aku rase





No comments:

Post a Comment