Monday, January 31, 2011

For You.. The One I Only Love..

Entry jiwang..
Ehm.. For You The One I Only Love..
Maaf sebab asik tanye soalan mengarut-ngarut saje..
Saya memang dah tahu jawapannye..
Cume saya nak dengar ayat-ayat manis dari awak..
Kalau awak puji saya, itu lebih baik dari satu dunia puji saya..
Macamlah tak tahu perangai saye kan..
Kalau saye tanye soalan berbentuk cemburu, berbentuk childish, bukan saya nak tanye sangat pon..
Saya nak dengar jawapan je.. bukan jeles atau x tak geti bahasa pon.. Kalau boleh nk dengar hari-hari jawapan tu..
Tapi selalunye berakhir dengan jawapan " Letih la macam ni!!! Macam x tak tau je!! "
Ehm.. Ok letih ye.. Sorry.. Tapi lepas ni saye nak tanye lagi jugak..hehe..
Tak kire, nak tanye lagi jugak.. hari-hari :P

Lots of Love..
My Superman.

No comments:

Post a Comment