Sunday, April 17, 2011

Setelah lama x update blog :)

Salam semua.. Lame x update blog ni kan.. Bz sgt.. banyak asiment.. Minggu lepas adalah minggu x tido malam.. Final year project punya pasal kan.. Menaip thesis.. (terima kasih kepada Google translator sebab memudahkan kerja saya :) Menguruskan program yg nk buat kat sekolah tercintaku nnti (pdahal bz main fb je lebih..) Bz tido.. hahaha itu mesti.. x lama lg dh final exam.. sekarang study week.. Amik kesempatan balik umah skejap bersama superman Main2 ngn adik tersayang, makan masakan mak ( setakat ni blom tercapai lagi..) lepaskan homesick dulu.. nanti pas final balik lambat.. nak setle ape yg patut dengan fyp tu lagi.. nak tunggu Superman terchinta abis exam lagi. Mood sekarang.. MENGANTUK GILER... sebab minggu lepas x cukup tido.. Jadi. Bye2 lah.. saya nk tdo petang. Sementara anda masih bujang, harus ambil kesempatan tidor petang ye cik-cik sekalian.. Sekian.. bye2.. (bpe kali bye dah,,) Kate-kate hikmah dari Superman untuk saya.. " Tak pernah saya jumpa perempuan pendiam tapi bila bercakap mulut mcm keretapi selain awak " " Tak pernah saya jumpa perempuan bermuka masam tapi bila senyum comel sangat mcm awak" (Oh Superman awak memang tak reti puji saye la!!!! Dalam puji mesti ada kutuk. Grrrrrr... :[) Pss: kate2 yg x berhikmah langsung kn.. Tapi buat sy senyum dalam tido.. hehehe

No comments:

Post a Comment