Tuesday, February 22, 2011

Oh.. Moga mereka sihat-sihat selalu..

Baru 3 minggu tak balik kuantan. Tapi aku dah rindu nak balik sane..

InsyaAllah bulan 3 nnti balik kot. Aku rindu mak, dan adik, dan rumah..

Aku nak bertanya khabar, jenguk mak abah, masak untuk adik..

Sementara aku masih ada..

Sementara aku masih berpeluang untuk berbakti untuk keluarga.



Jumaat lepas aku dapat berita ayah Superman excident.. patah dekat tulang bahu.. Risau aku dibuatnye.. Aku tgok kt fb, teros tepon Superman tanye.. Die jawab sepatah je.. Malas nak tanye lebih2. nanti die marah..



Bile dengar berita ni aku ajak Superman balik Kuantan, tp dia x nak. Yela kalo aku msti nk balik kalo ade pape berlaku kt family. Tapi hati orang laki ni lain sikit. x sama mcm pompuan.. Mungkin dia ada kerja agaknye.. Aku tanye die ok ke x.. die kate ok je.. (Bukan macam aku yg kuat risau nih.. hehehe..)



Aku takot nk tanye die lebih2 pasal angin die pon x berapa ok kebelakangan ni.. Die pon cakap aku suke tanye Stupid Question, jadi aku senyap jelah, cume tengok berita2 dr fb family die pasal abah die..



Disembar tahun lepas, ayah aku masuk hospital jugak , buat operation dekat belakang bahu, buang lemak sebab doktor takot bg kesan kat jantung.. Aku penah tengok abah mcm sakit dada kat umah. X tahula jantung die ke ape.. Nasib mak ade masa tu.. aku memang x tau nk buat ape.. Huhu.. Abah, jangan marah-marah kakngah selalu ye.. Nanti abah jugak yg x sihat. Kakngah baik2 je kat sini..



Tapi aku rase macam nak balik je dalam waktu terdekat ni.. Aku rindu dan risaukan orang di sana. Adik pon demam2. Nak jenguk ayah Superman jugak sekejap.. Hmm. x taula kenapa aku risau sangat ni.. Aku risau Superman susah hati jugak.. Nak je teman die, dengar kalo2 die nk luah ape2.. Tp die x suke mcmtu. Die suka simpan sendiri.. Ape nak buat, sapelah aku ni.. huhu..

Aku nak bertanya.. tapi aku takot tertanya soalan bodoh lg.. Bodoh bg die..

No comments:

Post a Comment